vineri, 12 septembrie 2008

plictis. fragmente

ambra blu: bai e totusi cohen
ambra blu: ar fi trebuit sa ne miscam mai cu talent
ambra blu: azi m-ai intristat cind mi-ai zis
egon: eu kiar sunt trist rau
ambra blu: poate daca vrei la steaua bilete
ambra blu: te mai pot ajuta :D

ambra blu: http://www.tolo.ro/2008/09/11/porumboiu-vorbeste/
egon: si tolo asta scrie uneori doar ca sa se afle in treaba
ambra blu: MULT
ambra blu: si PROST
egon: frate, asta nu e articol
egon: el nu spune nimic acolo
egon: adica pula mea..ce kkt e asta? 'vorbesti mult, nu mai esti ascultat'...i-a tb un ecran pentru asta
ambra blu: exact
egon: poate ar tb sa comentam
egon: nici baietii care scriu mult nu prea mai sunt bagati in seama
ambra blu: ia chiar

egon: cand o sa faci filme cu fete de astea artsy sa ma kemi consilier..
ambra blu: nu fac
ambra blu: fac doar cu muncitori agrari
ambra blu: cu miinile crapate

ambra blu: mii de flegme pe steaguri, pe steme, embleme
egon: asta de unde e?
ambra blu: nu mai stiu repari dai mei
ambra blu: obisnuiti cu viata grea
ambra blu: de sub poduri
ambra blu: frate tu ai drame existentiale
ambra blu: eu ma pis pe mine ca nam suc
egon: frate, dar nu stai in preerie sa ai magazinul la 100 de km si sa tb sa mergi cu camioneta printre coioti
ambra blu: dar e de coborit etaje
egon: da ai lift
ambra blu: nu merge, mortii lui, imi place sa rabd
egon: si pana se repara, bei de la chiuveta si pui zahar, ce faci??
ambra blu: nu beau nu fumez nu fut

ambra blu: azi la studio a venit o fetica de agentie
ambra blu: 21 ani
egon: asa
ambra blu: ochi albastri, genu kaili minog mai naspa
ambra blu: chioara saraca adica ochii albastri dar nu vedea cu ei
ambra blu: si toata lumea
ambra blu: dar acu imi dau seama ce pula mea povestesc despre ea?
egon: pai zi-mi care e faza
egon: adica ce s-a intamplat?
ambra blu: tocmai
ambra blu: nu e nici o faza
ambra blu: doar a venit o zinuta
ambra blu: pe la studio

egon: eu am vrut sa agat o femeie de 40 de ani astazi
egon: da imi venea sa rad, ca prima vrajeala din cap era "ai copii? hai sa-i plimbam prin parc"

egon: da frate, eu ma duc si fara bilet, soto gasesc pe-acolo ceva
egon: dar mai sunam si noi
ambra blu: da
ambra blu: miar placea bilet deja
egon: da, si mie..
egon: ca numai infratirea de un minut cu un gitanes ma sperie
ambra blu: brrr
egon: asta e paradoxul romaniei fratia daca te gandesti
egon: un tigan borat :"manca-ti-ash, un beelet la cohen ceva?"
egon: cohen pronuntat cum se scrie
ambra blu: coAn
ambra blu: aaa
egon: exact
ambra blu: )))
egon: COAN
ambra blu: leonard koan
ambra blu: ca tot a fost el zen

P.S: pt. o versiune extinsa si nitel murdara, pm me :D . daca vreti sa stiti cine e ambra,dati un click aici

Niciun comentariu: