vineri, 12 septembrie 2008

4 in the morning

nu e nici NY, nu e nici the end of december, nu e nici cohen...sunt doar eu, fara somn, intr-o garsoniera de prin muncii. acuma nu e chiar panica rau, se mai intampla & mereu mai sunt si altii ce vad rasaritul fortati de soarta, nu de placere. l-am vazut mai des decat autobuzul 135 cu care ma plimb zilnic de cativa ani incoace. ma lasa rece.
bun. dorind ieri nespus de mult sa-l vad doar in vis, m-am gandit sa-mi fac somnul usor cu niste ceaiuri. cum sunt excesiv la arome, am bagat pe la orele 23 vreo 5 pliculete dintr-o cutie pe care scrie FRUCTOVIT - NOAPTE BUNA. in 3 minute eram zen, in 7 fericit si in 10 adormit. m-am trezit brusc dupa vreo jumatate de ora, proaspat, nou noutz, cu un kef nebun sa citesc ingredientele minune. si de vreo 4 ore le tot citesc.
multumesc fructovit, strasnica noapte...numai buna de citit compozitii, de scris pe bloguri si de urmarit rasaritul. daca nu-l prindeti, vi-l povestesc eu, cand va treziti.somn usor.

Niciun comentariu: