duminică, 18 ianuarie 2009

vacant eyes

primul film de care-mi aduc aminte precis ca l-am vazut la cinema a fost Victory ,intr-o sala a cladirii de mai jos:


n-aveam nevoie de nimic altceva: pele, stallone si o minge de fotbal pe un ecran mare si el alaturi de mine. nu stiam sa citesc si nici nu ceream explicatii. nu se obosea sa ma faca sa inteleg filmul pentru ca eu zambeam mereu tampitzel si intriga probabil m-ar fi prostdispus (prizonieri, nazisti, etc).

ulterior stiu ca mergeam si cu maica-mea la Somewhere in Time , dar nu mai era atat de amuzant. era categoric un film peste puterea mea de intelegere (un barbat obsedat de o femeie, intoarcere in timp, bla bla), in ciuda faptului ca maica-mea imi citea replica cu replica. nu-mi amintesc decat o imagine cu un cal negru intr-un grajd (sper sa nu ma insel).

in schimb, meciul final din Victory, il visez si-acuma.

pentru el:

Un comentariu:

Anonim spunea...

:))....si eu l-am vazut cand eram pici.
Mare mi-a fost surprinderea sa vad ca e regizat de Huston,mi-a rasarit un zambet in coltul gurii.