miercuri, 21 ianuarie 2009

The Curious Case of Benjamin Button

nu pricep cum un regizor ca david fincher (unul din putinii grei) s-a gandit sa faca 'forrest gump 2'. ce-a fost in mintea lui cand s-a gandit sa colaboreze cu eric roth (scenaristul de la forrest gump 1)? mi se pare unul din putinele filme fara absolut nici o miza. prost ca un suc la dozator. o mizerie frumos colorata. oricat de minunate ar fi unele aforisme marca fitzgerald, oricat de minunate ar fi tilda swinton si cate blanchett, oricat de versatil ar fi brad pitt, oricat de frumos filmat si oricate cadre cu apusul soarelui ai baga, filmul e pur si simplu de plastilina. o plastilina pe care oricat ai intinde-o, modela-o, nu o sa prinda niciodata viata si nici sa te joci cu ea nu prea-ti vine. daca esti o fire sensibila si imaginativa orice model poate parea rafinat, elegant, gratios. dar it will never dance, orice ar zice domnul 'nasture' in film :D. oamenii au dansat in alta parte, nu in filmul acesta.
revolutionary road cred ca a avut o miza prea mare prea mare pt. un regizor mic. la curios case cred ca fost taman invers. daca ar juca fc dragasani cu real madrid sa zicem, iti vei aminti de infrangerea primei echipe, nu de victoria celei de-a doua.

nu pun poza, afish sau trailer. nu merita.

6 comentarii:

Anonim spunea...

exact!
ajunsesem sa cred ca mi-am pierdut luciditatea si ca nu am vazut eu bine.

B spunea...

looks like we've got ourselves an oscar winning movie :D

Ramona Gabar spunea...

:))) da, ca bine zice Liar.

B spunea...

:))))))
nominalizat la 13 categorii!!

Anonim spunea...

apropo:
http://www.collegehumor.com/video:1897317

EgoN spunea...

:)))))