sâmbătă, 10 ianuarie 2009

ah, vicky!

oricat de mare fan woody allen sunt (cred ca mi-au scapat cel mult 3 filme din filmografia sa), nu-mi pot explica defel cum poate sa scrie replici atat de bune despre orice nevroza conjugala. singura explicatie (rautacioasa, ce-i drept) e ca a stat mult pe tusa si a avut timp berechet sa mediteze la facutul & desfacutul relatiilor (exagerez desigur, extravaganta de a te insura cu fiica adoptiva nu e chiar de neglijat). iar cand replicile le auzi din gurile lui bardem sau penelope, zici ca se razbuna pe toate mistourile baietilor macho ce nu pricep subtilitatile nefericirii relatiilor. parca ar spune : ei, acuma sa vad daca mai aveti ce comenta!
'vicky cristina barcelona' e de-un erotism sofisticat & rafinat : luati frumusete, luati replici brici, luati pasiune, luati (auto)ironie, luati timiditate, luati senzualitate, luati lejeritate...toate in doze mici, cat sa zambesti si sa zici, 'woody, chiar stii meciul' ;)
si recunosc, nu doar penelope mi-a luat ochii (parca nu m-as simti confortabil in prezenta unei focoase careia pistolul&cutitul ii sunt la fel de familiare ca rujul si oglinda unei prezentatoare tv). vicky (rebecca hall) e favorita mea. i really love her! astept sa se desparta de mahnitul ala sters din film si sa ma caute. daca imi las barba, aduc putin cu bardem (cei care ma stiu, sunt rugati a nu lasa comentarii rautacioase. nu avem ce face cu adevarul.:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

egon honey, dc scrii 'bardiem', sai vazut varianta din republica moldova? ;)))

EgoN spunea...

hahaha:))
am corectat, nu stiu ce-a fost in mintea mea. old habits die hard :)