duminică, 23 noiembrie 2008

simtul masurii

o kestie care ma intriga in ultima vreme e lipsa masurii la unii care se vor a fi vedete sau chiar sunt. multi din zona culturala se comporta ca si cum n-ar fi citit niciodata o carte, n-ar fi vazut niciodata vreun film si nici umblati prin afara nu par fi fost. pur si simplu nu se prinde de ei cultura, sunt imuni la sensibilitati livresti si se comporta cu o emfaza ridicola. si-atunci ma intreb la ce bun?

diferente:

sambata la targ, liiceanu mi s-a parut f. sensibil, emotionat si cald. cerand un autograf pt. un prieten, mi-a multumit la randul sau politicos si uman. 2 ore mai tarziu, dandu-ma pe net, am vazut reluarea unei inregistrari cu plesu la emisiunea garantat 100%. ce ma fascineaza e inteligenta sa fascinanta, neincremenita in proiect. e un om viu, zambitor si mereu cu o groaza de dileme pe care incearca sa le puna cel putin in contextul potrivit, chiar daca uneori nu le gaseste solutia. l-am auzit de nenumarate ori spunand "nu stiu..sper..poate.."

astazi, dau la tv de emisiunea mihaelei radulescu. invitati, malaele cu 2 actori din filmul sau, nunta muta. mi s-au parut de un prost gust desavarsit. laudandu-si filmul excesiv, fara nici un simt al ridicolului, au ajuns sa se lanseze in niste verdicte de o tzoparlanism de bodega de cartier: "cei carora nu le place filmul asta sunt niste idoti!!!" "cine spune ca filmul asta e unul prost, e un om prost"...inteleg orgoliul artistilor, dar serios, nu esti von trier sa-ti permiti astfel de afirmatii..si nici pe ala nu l-am auzit vreodata spunand ca cei ce nu-i apreciaza filmul sunt de kkt, ci mai degraba ca face cele mai misto filme, ceea ce nu-i chiar departe de adevar. iar mihaela radulescu are un tic de tzoapa mai nou, din doua in doua fraze spune "fratilor".

dar cine-s eu sa judec, sunt unul din prostii lui malaele. pe voi, fanii necinditionati ai lui, va astep sa ma bucurati cu intelepciunea voastra...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Subscriu pe deplin.