joi, 20 noiembrie 2008

aia cu "ce-am mai simtit"

au ajuns sa ma scoata din sarite cronicile de film/teatru/carte unde cel ce scrie povesteste conjunctura vederii/citirii operei respective. si apoi o baga pe aia cu 'ce-am mai simtit' in diferite momente ale receptarii. despre film/piesa sau carte nu afli mare lucru, nici macar daca e buna sau nu, dar cu siguranta afli cu cine s-a vazut/cu cine a zambit/ cu cine s-a intalnit/ de cine si-a amintit. chiar daca habar nu ai de persoanele respective, afli dintr-o data cam ce culoare ii place, cam ce mananca, cam ce esarfa a avut prietena - prietenului si tot asa...si aaah, am simtit, nu stiu cum, ceva ce nu poate fi definit, spus in cuvinte...in schimb bat campii despre cum o piesa din film mi-a amintit mie de vecinul meu dintr-a sasea, cel cu care am jucat candva fotbal si care avea taica-su fotograf...

Niciun comentariu: