luni, 3 noiembrie 2008

la o parte, bleah...

cand eram prin facultate am citit pizdetz. mi-a placut mult, recunosc. era autorul ala care avea o poezie misto prin revista timpul, din care nu-mi amintesc decat 2 versuri cretine: "la o parte bleah, geanta este grea" si "fute-o ma, ca nu te iubeste".
apoi l-am cunoscut la o lansare, mi s-a parut f. politicos si manierat. am schimbat 2vorbe si mai tarziu mi-a oferit o bere in cannabis, la un concert luna amara.
letopizdetzul l-am citit pe culoarul unui tren de noapte. rapidul bucuresti-iasi. fumam, era un frig de ma cacam pe mine, gagica-mea dormea in compartiment, iar eu chiar eram intr-un film misto. ca subtitlul cartii - cactusi albi pentru iubita mea...
apoi a urmat bong si tot asa...

ce vroiam eu sa zic de fapt era numele autorului, alexandru vakulovski


despre tolici nu stiu sa zic multe lucruri, decat ca are o expozitie faina tare la MNAC. pana la sf. lui noiembrie ;)

Niciun comentariu: