vineri, 28 noiembrie 2008

samburi si coji de portocale

"In alte vremuri, stind langa Foisor, ca sa-mi bucur iubita, plecam cu sacosa la Hala Traian sa cumpar gheata si fructe, ii placea sa se trezeasca la trei noaptea, sa-mi ceara un mar si adormea faramitandu-i usor samburii. Pana cand intr-o zi a adus, sus, in mansarda, un frigider nou si n-am mai putut indura. S-a retras incet-incet, in varful picioarelor, punandu-si palma la gura."

"Si nu altceva vei gasi in inima mea cand o vei deschide ca pe un seif din Ohio, la moartea proprietarului ei. Acolo vei gasi o sticla cu suc de rosii, timbre de 0,55 lei, doua bilete de cinema la Blow-up, trei boabe de cafea si cojile de portocale din vagonul-restaurant Bucuresti-Timisoara, din care te-am rugat sa faci dulceata. Si nu ai facut".

2 comentarii:

luiza spunea...

au aparut operele?? asta e prima carte pe care mi-o iau cand ma intorc acasa!

EgoN spunea...

da, volumul 1 :) e groasa rau si e prefatata de o profa de-a ta :d