luni, 10 noiembrie 2008

feng shui-ul s-a stricat

ma bate gandul ca la inceputul anului viitor sa binevoiesc a-i primi pe preotii aia care vin sa dea cu aghiazma (asa se keama?) prin casa. nu o sa le mai inkid usa in nas pe motiv de agnosticism, ca agnosticismul asta al meu nu face deloc casa buna. la propriu. din cand in cand, niste spirite ma viziteaza in garsoniera si ma tin treaz nopti intregi de-a randul. poate daca vad cum scriu aici la ora 4 dimineata (puteti sa verificati data publicarii pt. cei mai sceptici dintre voi) li se fac mila si ma lasa sa dorm. putin, stiu ca eu nu am nevoie de somn de frumusete, dar serios, n-as vrea sa par desprins din corpse bride.
ah, si daca tot vin atat de des, am sa le trec la intretinere de-acuma. sa fie acolo pe lista eu + insomnii (2,3,4, cate-or fi).

Niciun comentariu: