miercuri, 1 iulie 2009

pina

RIP. pina n-a fost o dansatoare. pina a fost dansul.

4 comentarii:

mala spunea...

uffff...am vrut sa merg la o reprezentatie a companiei ei in iarna si era sold-out iar acum imi pare infinit mai rau..... cat de frumoasa era Pina dansand !
Dimineata, cand am citit-o pe Judith Mackrell, mi-au dat larimile

"The first time Bausch and her company performed in London, back in 1984, audiences felt they had never seen anything like it. (Some wished they hadn't; every night, half the theatre walked out.) But she became a cult. Fans travelled the world, following their favourite productions. Dancers queued up to audition for her company."

RIP

europe east spunea...

salve Egon, ma bucur ca esti si tu pasionat de dans. eu de fapt abia acum mi-am dat seama ca o bucata care m-a impresionat mult cand am vazut-o (demult, pe tvr, la o emisiune de la miezul noptii despre dans) era a ei (faimoasa) 'cafe muller'...
http://www.youtube.com/watch?v=dtqrqjERhkQ&feature=related

EgoN spunea...

salve europe:)
sa nu exageram, nu-s pasionat de dans, dar sunt cativa artisti ca pina sau nureyev pe care i-am urmarit si admirat f.mult.

europe east spunea...

glad to hear from u. mai revin eu... :)
mi-a placut ENORM si bucata cealalta, cu juliette! dar poate scriu acolo...