marți, 2 decembrie 2008

somn usor pe imagini atroce...

am incercat de 3 ori sa-l vad..
prima data am adormit pe la minutul 5 cu gardianul fumand pe ninsoare...
a doua oara am adormit odata cu primul macel dintre gardieni si un detinut mai recalcitrant. un macel terminat cu o baie fortata intr-o cada cu gheata si lesinul detinutului...
a treia oara a fost aseara unde am adormit pe la minutul 43 unde e un cadru fix de cel putin 15 minute...un detinut si un preot vorbesc despre morala fumand...

o sa revin cand il termin de vizionat. deocamdata e cel mai smeker film vazut de mine pana la terminarea primei reprize. serios. imi place de mor filmul asta.

6 comentarii:

luiza spunea...

se cere o cură rapidă de re-sensibilizare şi de re-emoţionare, care să nu te mai lase să adormi cu ochii la un măcel :D

EgoN spunea...

da, e putin ciudat. dar e atat de smeker vizual incat te tripezi rau de tot pe imaginile alea. zici ca e balet.

Anonim spunea...

poate schimbi ora de vizionare.
sau iti cumparam niste vitamine :)

m-ai facut curios, o sa-l caut

EgoN spunea...

da, ma gandesc sa-l vizionez la serviciu, cand vreau sa trag un pui de somn :)

EgoN spunea...

nu stiu daca e o reclama buna asta cu adormitul..dar e chiar un film f.f. tare si nu vad de ce doar filmele proaste ar tb sa aiba privilegiul de a te adormi. e celebru si cazul unui lord ce a dormit pe toata durata "reconstituirii" si asta nu l-a impiedicat la final sa spuna "wonderful". :)

Anonim spunea...

fratica, eu ti-am zis ca mie mi-a placut de m-am cacat pe tot cinemau' romanesc si doamnele care il guverneaza