marți, 9 decembrie 2008

3 filme frantuzesti

din festival:

1. Mesrine: L'instinct de mort - prima parte dintr-un biopic Jacques Mesrine. cam cliseistic si intr-un stil ce prinde mai bine americanilor. puncte forte: vincent cassel carismatic si un ritm destul de antrenant pe alocuri. La Mesrine - L'ennemi public n° 1 (partea a doua) nu m-am mai dus..poate e mai bun...

2. Je vais bien, ne t'en fais pas - cum sa nu te duci la un film cu o tipa fantastic de frumoasa (Melanie Laurent ) care e si deprimata (cu spitalizare, pastile - nu tristete, sa ne intelegem)? de dragul melaniei eram dispus sa indur orice poveste si am reusit in cele din urma, dar cu greu. pur si simplu nu se lipea suferinta de chipul ei senin, plin de viata si lacrimile din ochii ei albastrii parea pusi cu pipeta.

3. Entre les murs - placut. sofisticat, inteligent, fara tuse groase sau drame inutile. excelent condus, regizat, jucat. pur si simplu n-am ce sa-i reprosez, e un film f. bun. recunosc totodata ca un film ca gomorra, desi imi spune mai putine lucuri, mi le spune mai taios & pe gustul meu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pacat ca Laurent isi alege numai astfel de roluri, de frumuseti angelice