joi, 4 martie 2010

i'm on fire, everyboy's on fire

cohen statea nu tocmai bine mersi in chelsea hotel. cum gandurile negre il urmareau obsesiv, gasise o solutie in care-si aprindea tot felul de lumanarele prin camera. omul mai pleca si la o plimbare prin urbe, dar focul din camera lui era permanent intretinut, motiv pentru care conducerea era recalcitranta (;) si domnul cu palarie si haina de ploaie era amenintat permanent cu evacuarea.
in acelasi timp, in hotel mai statea si o domnisoara pe numele sau edie. cohen se mai ducea pe la ea si era f. nemultumit de feng-shui-ul din camera. cica nu erau bine aranjate, karma iesea pe minus in loc de plus si pericolul de incendiu era marisor spre imens...
la un moment dat hotelul a luat foc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

@sunt mewsette
chiar mi-era dor de dvs, ca de cate ori o vad pe pfeiffer ma gandesc la dvs( cheri) sau pe chanela-flanela.
aaaa, voiam sa va deranjez sa va intreb de ce nu mai lasa domnul cinesseur sa se comenteze acolo unde scrie despre filme( ca scrie perfect, minunat, lucid, fantasmagoric, avangardist). s-a suparat pe mine? eu am intrat doar atunci cu "orele" , cu kidman, cu moore. ce bine a scris de avatr si de oscar si de bullok, mi-a mers la inima...scz, puteti sa nu raspundeti, primaveri minunate.

EgoN spunea...

bonjour mewsette,
habar nu am de politica domnului cinesseur de moderare a comentariile. imi pare rau ca nu te pot ajuta.
primaveri minunate si tie :)