joi, 12 februarie 2009

a glorious bastard

tarantino is back!

11 comentarii:

Bogdan Ghiurco spunea...

Hmmm!

EgoN spunea...

urmeaza un "Hmmm?".

Anonim spunea...

fara legatura (dar cum nu esti online) check this out http://www.youtube.com/watch?v=lG-M1CWskeQ

EgoN spunea...

juaquin is really weird....funny, anyway,thanks :))

Bogdan Ghiurco spunea...

Scuze pentru Hmmm!
Altfel spus: Hmmmm hmmmmm Hmmm!
Era un fel, neavenit, de a-mi exprima indoiala fata de film.

EgoN spunea...

eu nu prea am indoieli in privinta lui tarantino :). we'll see...

Anonim spunea...

De ce "is back"? Was he ever away?
Iar Joaquin...mai are putin si se intalneste cu fratele River.

Anonim spunea...

dupa trailerul asta recunosc ca imi sta mai mult mintea la expendables-ul lui stallone

EgoN spunea...

sunteti pesimisti..nu va inteleg :(

Anonim spunea...

Lasa ca am pus eu trailerul la proiector pentru amicii mei...poti sa treci inca vreo 10 indivizi la optimisti

Anonim spunea...

'pesimist' este un cuvant greu. nici 'sceptic' n-as folosi. o sa raman la "astept filmul" :)